Friday 3 August 2012

Kami337fm satu family satu hati

http://www.kami337fm.com Assalamualaikum WBT setelah lama menyepikan diri dari dunia blog ni buat seketika..disini saya nak kembali ke dunia blogger bersama kawan-kawan baru..dengan bermulanya sebuah tajuk iaitu kami337fm satu famuly satu hati, memang kena dgn tajuk la.. untuk pengetahuan kawan-kawan, kami337fm ni adalah sebuah radio online di seluruh Malaysia..bermulanya dengan seorang PENGGAASYASS ( pengasas cara bacaan arab daaa..) hehehe yang bernama Abe Lee..beliau seorang yang amat berjiwa kental..dimana saya dapat melihat ketabahan beliau menghidupkan suasana yang amat memberangsangkan.. setahu saya la kan.. Abe Lee memang seorang PENGAASYASS terbaik.. ( abe lee,,air tea o bamm ser ),hehehe.. terjadi nya keadaan satu family satu hati ni, apabila dimana saya memerhatikan keadaan suasana apabila kami berkumpul untuk membincangkan sesuatu tak kira formal atau tidak formal, kekecohan sebagai satu family tu terjadi dengan sempurna ibarat
kami ni macam adik beradik walaupon kami baru berkenalan antara satu sama lain.. dengan bertema KAMI337FM "hepy hepy sokmo" memang tidak dapat dinafikan lagi oleh saya,memang hepy sokmo sokmo apabila mendengar celoteh para DJ di konti bagi memeriahkan suasana.. TIDAK lupa juga saya ingin mengatakan di sini, nama saya masih lagi seperti http://shahrezzayaacob.blogspot.com/2011/06/first-time-kothehe.html bagi yang baru nak baca la..nama aku masih lagi sama dengan dalam IC ni..hehehe..cuma di sini aku baru je dapat nama panggilan baru iaitu ABE TEH yg tidak letih kata DJ Ikhwan..hahaha insyaAllah akan bersambung lagi selepas ini..

No comments:

Post a Comment