Sunday 19 June 2011

first time kot..hehe

salam semua bloggers..aku ni bukan ape..aku ni rajin gak dok baca blog org lain..tp ntah cmne nak try cuba test menjinak2 lam dunia blog ni..harap korang bantu2 la ek..bukan ape..mungkin korang boring ngan blog aku..ye laa..baru lahir..dan xtau pape...saje gatai2 nak join..tp aku cuba la wat yg terbaik..slagi mampu.. ( ye laa..mana ade kesempurnaan dalam idup ni )..well, aku nak memperkenalkan diri dulu la..
nama diberi Tengku ShahrezzaBin Tuan Yaacob..22hb 12 ni genap la umo aku 22 thun..aku dilahirkan dekat hospital  Kinrara wilayah persekutuan tu..ayah aku ni askar..so berpindah randah la skit..dari KL turun Penang..pastu dok kelantan sampai la skrg..kalau datang kelantan tu..singgah2 la ek..
back to the topic..by the way..org kat umah pggl aku ROY..mak aku la yg pggl..manje-manje la kan..heehe..aku start dok kelantan masa umo 9 thun..dalam tahun 1998..skolah kat Sekolah Kebangsaan Tapang..sape dok area Kota Bharu..maybe knal la kot..aku ni jenis pendiam skit..sbb tu kat skolah rendah..aku  x ramai kawan..bila masuk je skolah menengah..aku masuk Sekolah Menengah Kebangsaan Panji..alaaa..dekat JPJ Panji tu..haaa,,btul la tu..depan kedai Bomboo tu..bila aku masuk je skolah menengah,aku diperkenalkan pelbagai jenis ragam manusia..masa tu la aku start jd "bising"..hehehe..besa laa..baru kenal dunia la katakan..
nak dijadikan cerita ( aik, ni nak kenalkan diri ke nak cerita ni??hantam je la labu oit )..nak dijadikan cerita,aku ade sorang member yang perkenalkan aku ngan gaya rock..( rock la sangat kan )..
dia bg aku kaset ( masa tu main kaset lg ) dia bg aku dengar lagu MUSE..sing for absolution..sejak dari aritu la aku dok dengar je lagu MUSE tu..smpai skrg aku dengar..5 album..
masa aku dok layan2 tu..dia pun ajar aku petik gitar.( pow gitar kapok abang dia )..so,,situ la datang nye minat men gitar ni..skrg aku baru ade 3 jenis gitar..gitar jenis fender,bass jenis ibanez dan gitar kapok omiya..
hajat nak wat band..tp besa la..baru blaja kod..lupakan la dulu..hahaha...
oo..skrg ni aku dok study kat nogori sembilan..nanti aku cite lg ek.. ( sambil tgk jam,aik..dah kul 2:06 pg )
esok aku ade exam JKKP la..hehehe.
sory la..baru blaja blog..hehehe

1 comment: